Kevlár szövet
Neoprén alapanyag
Intelligens protektorok
Webshop
Védőruházat, felszerelés motorosoknak
Kezdőlap
Járműveink
Ingatlanok
Szolgáltatások
Termékek
Hírek
Devel blog
Képgaléria
Letöltések
Hírlevelek
Rólunk írták
Videó galéria
Irodáink
Szponzoráció
Kapcsolat
Vakegér esete a motorossal
2013 Okt.
25.
....vakegér pedig beül a napszítta piros, ezres Swift egybe és Mama parancsára igenis elindul a hiperbe bevásárolni – ha éppen ott motorozol, ha nem!
Vakegér alapvetően nem szeret sötétedés után vezetni. Mindez nem okozott neki ezidáig problémát, nem is foglalkozott a kérdéssel úgy július végéig, nem tervez már hosszú távra. Igen ám, de mostanság már a késő délután szürkületbe hajlik, esetenként pedig kénytelen lemondani a déli verőről. Mert a bevásárlást semmilyen körülmények között nem lehet elbliccelni. Vakegér elindult volna időben, de a tévészerelő persze már megint utoljára vette őket, hogy a nehézség ebbe a digitális átállásba, minek macerálni ezeket a dolgokat, amikor Springhoffer szomszédéknél már a holdraszállást is olyan tisztán hozta a Videoton monochrome? Mindegy, aminek meg kell lennie, annak meg kell lennie. És ha már az átállás meg is történt, meg kell történnie a bevásárlásnak is, fogytán a prézli, az meg Mama idegállapotára végzetes lehet. Tötyörög tehát Vakegér a hiper felé, szigorúan a belső sávban és csak meregeti a szemét: mi a harag ez ott elől, motoros, vagy mi? Á, nem lehet, ki motorozik ilyen sötétben?! Aztán vagy csatt, vagy nem…
Mármost, ha nem kívánjuk veszélyeztetni Vakegér prézli-beszerző körének sikerét, illetve élnénk még pár nyugdíjas évet magunk is a keresők vékonyodó rétegének örömére, nincs más megoldás, tegyük láthatóvá magunkat! Erre adott minden lehetőség, legyen szó kabátról, nadrágról, csizmáról, vagy esőruháról, de akár egy egyszerű térdvédő, vagy derékmelegítő esetében sem kell lemondanunk erről a többlet-biztonságról. Ha viszont már minden felszerelésünk régen megvan és viselvén annyi látszik belőlünk, mint a Fekete Lovagból egy ködös őszi éjszakán, akkor fényvisszaverő övvel, pánttal és mellénnyel tudjuk magunkat megőrizni szeretteinknek.
Aki ennél több csillogást tud a dologba vinni, az menjen Hollywoodba, minden bizonnyal karriert fog csinálni!
Még a neoprén termékeink is világítanak!
2013 Okt.
23.
Úgy vagyunk vele, mint egykor a Delta!
Megvan még a Delta, az egykori tévéműsor? És az, amikor a Lada Samarát, mint a baráti blokk jövőbe mutató fejlesztését bemutatták? Egy kis vad retró azoknak, akik tudják, miről van szó, a szemtelenül fiataloknak pedig a közelmúlt hiteles korrajza.
Legszebb emlékeim szerint nagyjából úgy volt, hogy a vasárnap délelőtt Tenkes Kapitánya, a későbbi Taki bácsival, aki a 2105 helyett még akkor egy ficánkoló Rárót nyergelt és korántsem volt olyan kispolgár. Aztán ebéd, rövid pihegés és a hétfői műsorszünet előtti nekibuzdulásként következett a Delta, a jellegzetes zenéjével, a hóviharban küszködő expedícióval, amit különösen kéjes volt a fűtött szobában, a fotel mélyéről szemlélni. Majd Kudlik Júlia, akiről a hírolvasó asztal mögött ülve nem is látszott, hogy milyen sudár, a megdöbbenés rendre akkor jött, amikor állami ünnepek kapcsán, a népet magasröptű Önök kérték műsorral ajándékozták meg, amiben örökzöld szám volt kettőse Antal Imrével.
Szóval ült Kudlik Juli a feje fölé függesztett TU144 (nesze neked, Concorde!) szolidan erotikus hajtóműve alatt és robbant a bomba: betámadtuk a gaz kapitalista autóipart, felsejlett a jövő a Zaporozsecek és Zsigulik feletti horizonton: jön a Lada Samara! Ki is vesézték kellőképpen a műszaki csodát, mindenféle menetpróbák, sorra vették a műszerfal kimeríthetetlen funkcióit, de nekem gyerekfejjel egy olyan varázslat ragadt meg, hogy ezután a társadalmi munkában megfáradt dolgozónak nem kell az ablakot le-fel kurblizgatnia, ha csálé a külső tükör, mindez megoldható egy belső karocska állítgatásával! Kérem szépen, mi ehhez képest a Holdra szállás!
Aztán a híradás után a nagy semmi. Évekig nem is lehetett hallani a szemmel láthatóan már a híradás idején sorozatgyártásra érett modellről. Csak valamikor a nyolcvanas évek második felében jelentek meg az első példányok a szerencsés előfizetőknél, hogy aztán a típus sajátos karriert fusson be a vadkeleti változások időszakában: a friss, ötajtós modellel hajtották végre az első komoly, széleskörű lehúzást az akkor még pályakezdő, de nagystílű csalók, mindjárt a rendszerváltás hajnalán.
És hol is a párhuzam a fenti, legendás történések és a Hírlevelünk témája között? Nos, egy kicsit mi is hasonlóképpen jártunk a fényvisszaverős védőfelszerelések kapcsán. Az előző híradásban jól beharangoztuk, de akkor még nagyrészt gyártás alatt voltak, most pedig máris jelenthetjük: a termékek elérhetők, ráadásul alaposan ki is bővült a választék! Maszk, nyakvédő, vesevédő és térdvédő, ráadásul választható szürke és sárga fényvisszaverőkkel! A fenntartható haladásba vetett hitünket pedig az bizonyítja, hogy míg az АВТОЕКСПОРТ óriásvállaltnak néhány évre volt szüksége az újdonság piaci bevezetéséhez, addig nálunk ez pár nap alatt átfutott és a termék is igazából most vált szezonálissá.
Akkor tehát: fluoreszkálásra fel!
10 db / oldal
25 db / oldal
50 db / oldal
100 db / oldal
HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS
Kezdőlap
Hírek
Devel blog
Rólunk írták
Járműveink
Szolgáltatások
Termékek
Letöltések
Képgaléria
Videó galéria
Irodáink
Kapcsolat
Felhasználási feltételek
Mobil verzió:
Oldal tetejére